serenaysimsek
[bilinmeyen] haklısınız valla en iyisi kendi haline bırakmak oynasın bakalım sanal dünyasında
ozi
Bi iyi geceler bile diyemeden gitti 😂
serenaysimsek
[bilinmeyen] aynen öyle biri olsa birazcık şu hale getirmez heralde kendini. Ciddi anlamda bende üzüldüm psikolojisine😏
serenaysimsek
[bilinmeyen] mantık? Valla canım az mantıklı olan bi insan bunun yaptıklarını yapmaz. Şurda böyle şeylere ayırdığı vaktini evine işine çocuğuna kendine ayırsa keşke. Çok daha mutlu olur heralde ama düşünemiyor demek ki bunları😕 ne denir ki Allah yardım etsin😬
serenaysimsek
[bilinmeyen] olabilir😄 bi kaç saate yada maksimum bi kaç güne farklı bi isimle ve yine bomboş postlarla gelir yine😂
serenaysimsek
[bilinmeyen] haklısın onlar bile olmayabilir😂
Ogulveannesi
[bilinmeyen] herkes çok fazla ciddiye aldı bu kadını onunda hoşuna gidiyor bu durum bence herGün saçma sapan postları bu açıyor belli kimse cvp vermesin belki gider diye umuyorum ama resmen musallat olmuş buraya bütün milleti bıktırmış artık🤦🏻♀️Bir çocuğu olduğunu bile sanmıyorum ben hem normal bir kişilik değil hemde çocuğuna vereceği vaktin çocuğunu buraya harcıyor😒gerçekten bir çocuğu varsada yazık o çocuğa acıdım resmen 🙁Allah akıl fikir versin.🤷🏻♀️