Aynurkt yok inanın üşümüyorlar ben çok tereddüt ediyordum ama sorun olmadı uzun kollu body giydirmeye başladım birde h&m ince pijama giydiriyorum ya da tulum hiç üşümüyor ensesi sırtı sıcacık hatta ayaklarınada tam indirmiyorum tulumun bileklerini eşim dedi nasıl böyle yatırıyorsun dokun ayaklarına dedim şok oldu çünkü sıcacıktı ben çok memnun kaldım açıkçası woolnatt alıcaktım yorumları okuyunca vazgeçtim halo aldım iyiki almışım yedeğinide almayı düşünüyorum ☺️