1 yaşına girdikten sonra bende artık uyumak istediğim için bu kararı vermiştim. Doktorumuzda ön ayak oldu diyebilirim. 10. Aydan sonra gece beslenmesinin bir anlamı yok . Onun için kesintisiz gece uykusu gece emmekten daha önemli. Ben ılk gece uykusuna geçerken normal memede emzırırken uyuttum. Sonraki uyandıgında süt bitti sabah olunca süt olacakmış ama şimdi yok istersen su vereyim sana diye konuştum. Sabahından da ara ara gece attık süt olmayacagından bahsettim. Gece tabi memeyi almayınca tamam uykuma devam edeyim demedi. 2 saat boyunca kucagımda agladı sustu agladı sustu. Bir yandan kocam doktorun dediği herşeyi yapmak zorundamısın ne biçim ağlıyor diye bir sürü söylendi. Şimdi oh be diyor orası ayrı. Neyse, Oyaladım bir şekilde yoldan geçen arabalara baktık, evi gezdik falan öyle kucagımda uykuya daldı. Sonrasındaki günlerde gece yine uyanıyordu meme istiyordu yine aynı açıklamayı yapıp Su teklıf ettim. Suyu içip uyudu. Şimdi bazen geceleri uyanır yatagındaki suyu alır içer devam eder uykuya. Gerçi yine deliksiz uyuyamıyorum alışkanlıktan sanırım 😂 3-4 kere odasına gider bakarım ne durumda diye. Anne olmak gerçekten çok fedakarlık gerektiren bir durummuş Allah’a binlerce şükür ediyorum bir evlat sahibi olduğum için. Bı zamanlarda geçip gidecek. Güzel şeyler hep akılda kalacak.