ManiacsArmy Merhaba bende aynı şeyi yaşıyordum 14 aylık oğlum gece defalarca kalkıyordu ve emerek üstümde uyuyordu, (doğduğunda kolik olduğu için mecbur bu şekilde alıştı) sabah uyandığımda göğsüm açık belimin ağrısından duramaz halde uyanıyordum, mastit geçmişim vardı ve bundan bir hafta önce göğsüm yara oldu çok canım yanıyordu bende emzirmeyi kestim. Oğlum bir kaç gün içinde alıştı gece uyandığında biberonla süt veriyorum. Uykuya geçişlerinde zorlanıyoruz sadece, uyandıkça desteği kabul etmiyor uykuya kendi kendine de dönemiyor şimdilik tek sorunumuz bu. Bende kademeli olarak kesmek isterdim ama canım çok yanıyordu ve ben bu süreci devam ettirmek istemiyordum. Şimdi ben bebeğimde travma etkisi oluşturacak bir davranışta mı bulundum sizce?