Ayseksii aynen sütüm vardi ama cok uğraştım zar zor sadece 1 buçuk ay emdi sonrasinda ne denediysem tutturamadim mecbur mama kullanmak zorunda kaldım. Aptamile başladım o cok gaz yaptı conformile geçince gaz falan hic bisey kalmamıştı su son 5 gündür tekrar başladı ama böyle deli gibi ağlatacak kadar değil tabi uykusundan ediyo ikinmaktan gece 3 buçukta uyaniyo sonra ikincam diye uyuyamiyo bidaha