Bugün doktor kolik teşhisi koydu. Aşırı ağlamaları katılmaları sonucu doktora gittik bitmek bilmeyen gece saatlerce durmadan ağlamaları gündüzleri sürekli ağlamalar artık bizi korkutmaya başlamıştı çünkü iki haftadır böyleydi. ilk doğduğunda sütüm gelmeyince mama verdik biberonla sonrada mememi reddetti. Maalesef ki verdiğim mamalar yüzünden bağırsak sistemi bozulmuş aşırı gaz oluşmuş çünkü mamayı bağırsak öğütemiyormuş. Bugün emzirme eğitimine girdim artık biberonu çöpe atıyoruz yorucu bi süreye girdim memeyi tutturmaya çalışıyorum çığlıklarla olmadı sağıp kaşıkla veriyorum ama hepsini reddediyor aç kalıyor bi çare bi şekilde ağzına sokmaya çalışıyorum ağlamaktan sesi kısıldı hıçkırıyor dayanamıyorum bende ağlıyorum onunla . Çok yoruldum kolik bir anne için başa gelecek en zor şeylerden biri Rabbim yardım etsin dua ediyorum ki sadece 3 ay sürsün… bir hafta daha bu şekilde devam denicez.