Kötü şeyler yaşıyor olsanız bile kimse benim evladımdan daha değerli değil diye düşünerek kendinizi motive edin. Hayatta herkes her şekilde stresi üzüntüyü bir şekilde yaşıyor ama evladınız için dimdik ayakta durun ve onun size sizin sütünüze ihtiyacı olduğunu düşünüp kendinizi iyi yönde motive edin. Ve bol bol süt yapıcı şeyler yiyip için. Stresinizi hissettiği için huzursuzda olur bebeğiniz. Onu sarıp sarmalarken, onu kucaklarken sadece onu dünyaya getirdiğiniz için ne kadar mutlu olduğunuzu düşünün. Emziremeseniz bile üzülmeyin dünyanın sonu değil. Evladınızın sizin kollarınız arasında olması bile şükür sebebi zaten. Allah hayırlı olan ne ise onu versin🌼