Dün post açmıştım. Boşanmaya karar verdim diye. Bugün sabahtır yavrumu doyuramadım 😭 sütüm kesildi. Aylarca memeyi tutsun emsin diye gözünün içine baktığım evladım tam yeni yeni emmeye başlarken bugün 50 cc yi zar zor içti. Sağıyorum sağıyorum gelmiyor😭 yavrum doğdu doğalı sinir stres bi bitmedi ki😢 şimdiye kadar gelmesi mucizeydi zaten. Olan biten herşeyi hissediyo sanki bebeğim. Öyle masum öyle çaresiz bakıyo ki yüzüme sabahtan beri ağlıyorum 😔ne yapsam ne etsem geri gelir sütüm.