Efe-mom kesinlikle vitamin kullanmalısınız . Benim giç olmadı doktoeum vücudunda tüm vitaminler eksiksiz olursa dökülmez dedi . Elenetal 2 , demir , d vitamini , magneZyum , kalsiyum ve omega 3 kullanıyorum ben . Elenetal in içinde birçok vitamin var . Hamileliğimde de içinde biotin ,çinko ve daha birçok vitamin olan prenetal life diye bir vitamin kullandım . Mutlaka emzirme dönemi içilen bir multivitamin kullanın. Çünkü bebek vücudumuDaki birçok minerali alıyor.