Eda3405 arı mama alıyorum . Bi çay bardağı su ya bi yemek kaşığı tepeleme ekleyip pişiriyorum kısık ateşte . Devamlı karıştırıyorum kaseye çeyrek muz eziyorum bi bebek bisküvisi eziyorum mamayı ılıtıp kaseye döküp karıştırıyorum . Kaşıkla yediriyorum . Kabız olmaması için bi çay kaşığı zeytinyağ ekliyorum . Oğlum severek yiyor tok tutuyo. Bazen elma rendeliyorum ( cam rende) muzla dönüşümlü yapıyorum