Eda3405 ben herobaby aldım ama kızım pek sevmedi sanki arı mama kıvam ve tat olarak daha güzel keçsütlü ve ballı irmikli olanı tavsiye ederim ☺️ O linçleyenler de çocuklarına anne sütü içiriyorlar ama telefonları da ellerine veriyorlar insanlar boş eleştirilerde neden bulunuyorlar anlamış değil bak işine kardeşim😂