Azizeegs evet cok pahalı bende onu almak istedim ama pahalı olunca kaldı sma hem fiyatı uygun hemde iyiydi kiloda aldırıyordu ama yeni kutu gaz ve ishal yaptı bebelac gold kullanıyrm suan aptamili sevmedi kustu geriyede bebelac kaldı onu kullanıyrm düzene girdi ishali falan her bebekte farklı etki yaratıyor mamalar malesef denemek lazım