Azizeegs sma dan cok memnundum taki değişene kadar dış ambalajı değişti dediler ama eczacı bi tanıdığım içerisine bakmış ve değişmiş içeriği yeni kutuda ishal oldu oğlum aptamil aldım kustu 2 sefer kesik kesik bebelac gold aldım onu sevdi içiyor dün 1 kez tuvaletine cıktı bugün bekliyorum umarım kabız olmaz ama eczacı tanıdıgımız hip önerdi ama cok pahalı bir marka cok iyi bi mama sma deneyin aptamil deneyin sma anne sütüne en yakın olan bebekten bebeğe değişiyor işte herkeste farklı etki ediyor