Mom091 hipp’i dolapta saklamanıza gerek yok eğer ağzını açmadıysanız.biberona koyup sıcak suyun içine oturtup ısıtabilirsiniz. Benim oğlum da süte zor alıştı. Zaten 2 yaşına kadar zorlamamıştım ama 24.aydan sonra mamayı bırakıp süte geçtik. Ben keçiboynuzu unu koyup kakaolu süt gibi yaparak alıştırdım.