Hanımlar merhaba. Öncelikle dünki postuma cevap verenlere çok teşekkür ederim. Öyle iyi geldiniz ki bana anlatamam, sağolun❤️
iki sorum var. Birincisi fotoğraftaki devam sütünü nasıl ısıtacağımı anlayamadım ben🙈 Buzdolabında duruyor şuan. 
ikincisi; inek sütünü kızıma nasıl sevdirebilirim? Her marka süt aldım devam sütleri dahil. Ağzına değdiği an tükürüyor. Seveceği bir öneriniz varsa çok sevinirim🥰