Nida1404 merhabalar bizde bu sabah 2.ay aşımızı olduk iki bacaktan bir koldan birde rotavirüs aşısı ağızdan olduk kızım uykuya meyillendi gibi şuan uyuyor,aşı olduktan bir buçuk saat sonra ağrısı ve ateşi olmasın diye yarım çay kaşığı calpol verdim 6 saatte bir vermeye devam edeceğim