dehsetulvahset Rota aşısını ve menenjit aşısını durumunuz varsa yaptırın bence. Çünkü biri zaten adı gibi menenjit, diğeri kanlı ishale karşı bir aşı. Bu hastalıklardan çok bebek kaybediliyor maalesef. Tabi yaptırmamanız da bebeğiniz bunlara yakalanacak demek değildir ama ben ihtimale bırakamayıp yaptırdım ☺️ Tabi siz bilirsiniz yine