EsraBlkbs ikiprensannesii2 bizde de sadece yüzünde kızarıklık vardı isilik diyorlar ya doktor ya mustela ya sebamed dedi sadece iyi ve kaynatılıp ılıtılmış su ile yıkıyorum karar verene kadar .teşekkür ederim 😊
EsraBlkbs Sarisey doktor tavsiye etti sebamed i yüzünde kızarıklık olduğu için kimyasal olduğunu bilmiyordum 🤔
EsraBlkbs Woody teşekkür ederim bilgi için ben de doğal diye biliyordum bir başka arkadaş da aynı şeyi yazmış sağolun
Kahvedelisi EsraBlkbs kesinlikle mustela hem ürünlerinin cok faydasını gördüm hemde içeriği temiz cogu doktor da onu tavsiye ediyor
Dn123 EsraBlkbs sebamed kullanıyorum. Mustela durulamıyor bence. Bir süre mustela kullandık ama iyice arinmadigini farkettim sebamed kullaniyorum memnunum
Merveazra EsraBlkbs mustela kullanan biri olarak yaziyorum gayett guzel memnunuz hatta ben konak sampuanini almistim konaklar olusmustu hepsini gecirdi.