EsraBlkbs Merhaba happykids anacıkları 😊😍bebeğimiz için sizce mustela mı sebamed şampuan mı kullanmalıyız
Mom0911 Egemenin_Annesi bende onu kullanıyordum ,oğlum hüngür hüngür ağlıyordu , gözlerine kaçırmışım bi kez. Bir daha da kullanmadım . Şampuanından memnun kakmadık. Ama bübchenin pişik önleyicisi güzel 👍
Egemenin_Annesi Mom0911 Allah Allahbenin Oglum gözleri acik banyo yapiyor ve hic yakmiyor siz hangisini kullandiniz acaba biz cok memnunuz
Mom0911 EsraBlkbs sebamedi hiç kullanmadım o yüzden mustela tavsiye ederim. Mustelanın herşeyi güzel oluyor
Woody EsraBlkbs 2 ayrı cilt doktoru sebamed eskidrn çok iyiydi, bozdu artık dedi Mustela kullanıyorum kızıma
EsraBlkbs Woody teşekkür ederim bilgi için ben de doğal diye biliyordum bir başka arkadaş da aynı şeyi yazmış sağolun
Minikimmm EsraBlkbs şu ana kadar mustela aldım bir yasina girdik Sebamed aldım şu an ondanda memnunum ama en iyisi mustela her şeyde
Sarisey EsraBlkbs ben burts bees kullaniyorum ama yoksa mustela tercih ederim. Sebamed biraz kimyasal icerikli cok dogal degil
EsraBlkbs Sarisey doktor tavsiye etti sebamed i yüzünde kızarıklık olduğu için kimyasal olduğunu bilmiyordum 🤔
ikiprensannesii2 EsraBlkbs Konak vardı mustela aldım çok memnun kaldım 2.yıkamam da tertemiz oldu oğlumun saçı öyle olunca yeni alacağım şeyleri de mustela almaya karar verdim☺️
EsraBlkbs ikiprensannesii2 bizde de sadece yüzünde kızarıklık vardı isilik diyorlar ya doktor ya mustela ya sebamed dedi sadece iyi ve kaynatılıp ılıtılmış su ile yıkıyorum karar verene kadar .teşekkür ederim 😊