YDE sevgiduruu kullandığın şampuandan olabilir. Benim bebeğimde olmuştu, doktorumuz söyledi şampuanı değiştirdim geçti.
sevgiduruu YDE dalin kullnnıyorum ilk kızımda kullanmıştım bi sorun olmamıştı değiştireyim şampuanı o zaman
Tubafadime sevgiduruu isilik olmus fazla kalin giydirmeyin bebekler cok sicagi sevmiyor malesef doktora gidin mutlaka benim kardeşimin her yeri isilik olmustu bi krem kullandik hemen gecmisti.
Cansubasak sevgiduruu aynısı çıkmıştı linola krem kullandık doktor tavsiyesiyle 3 günde geçti hala ufak yüz sivilcesi çıkar kullanıyorum kremi bu arada krem bebekler için nemlendirici ve e vitaminli o kadar
ArdcAyca sevgiduruu bzimde olmstu kuzum sanrim her bebekte oluyo emzrrken sutunden suruver braz ben oyle yapardim ama gecer gecer yne cikardi😀