Kuzumveben sevgiduruu isilik canim cok sarmayin bebegi kalin giydirmeyin odada cok sicak olmasin gecer merak etmeyin
beyzaytr22 sevgiduruu uzun kol zıbın sarıyor olabilir zıbını kısa kol yapıp dışına uzun giydirseniz daha iyi sanki yani bilemem tabi bizim şu an evin içi 22-23 oluyor o yüzden ben böyle yapıyorum
tostikinannesi sevgiduruu Merhaba geçmiş olsun müptelâmın kremi var ben onu kullanırdım bu tür şeylerse.Hemen geçerdi 😊
Balkizlarim sevgiduruu biraz fazla öpmeyi kesin düzelir canım sıkıntı yapilcak bişey değil endişelenmeyin tahriş oluyo bebekler 🤗😉
Mircet sevgiduruu benimde kızımın cildi böyle olmuştu kozmetik alerjisi çıktı şampuanını değiştirdim sebamed kullanıyorum bir haftaya geçti doktor her gün banyo yaptır demişti
Btl_42 sevgiduruu aynı şekilde canım benim de kızım bir aylık yüzü böyle saçının içinde de var bizim sizinde var mı ban kalında giydirmiyorum öpmeyizde nasıl geçer ki doktora götürcektim bende
duygukoc sevgiduruu neredeyse yenidoğan bebekte oluyormuş canım bunun için doktora götürdüm bende bebeğimi şuan 2 aylık doğduktan 2-3 hafta sonra çıkmıştı hâlâ bile ara ara çıkıyor siniyor geçiyor bidaha çıkıyor