Rengin Arhim ağzımıza tükürmüştü bexero geçen sene. Pazartesi hatırlatıcı dozu var bakalım nasıl geçecek 🤔
Rengin Arhim 1 sene sonra 3. Doz yapılıyormuş bende geçen ay sağlık ocağındaki hemşireden öğrendim. Doktoruna sordum yaptırın dedi. 2 doz geçen sene yaptırdık. Bu da 3. Doz.
Arhim Rengin Allahım bitmiyor mu ya. Her sene mi bu ası. Hayır cocuklar buyudukce dahada farkında oluyırlar
-ogretmenanne Arhim evet emeklemediği için daha kolay atlatmışsınızdır, İnşallah bu son ağladığı gün olur canım 🤲🏼♥️