Arhim Dun asımız vardı kızım 11 aylık 2.dozumuzu yaptırdık. Aman Allahım kızım ne agladı ne agladı canı acıyor belli ama surekkı agladı. Yaptıran arkdaslar kac gun surecek bu ızdırap
Baby_Mila Arhim ilk dozunda bizi harap etmişti yarın 2. Doz vurulacak çok sıkıntılı bir aşı ne biliyordum sıkıntı yapacağını sen diyince emin oldum iştah falan kesildimi
Eternity Arhim Bir kaç gün aşı yeri acıyabilir, yemekten kesilebilir, biz her aşı sonrası küskünü mesela :)) Ama normal merak etmeyin… Olur öyle, yemese de su içsin. Aşılar onların iyiliği için… 🙏🏻
kaansmom Arhim bizde gecen ay yaptırdık fakat bebekten bebeğede değişebiliyor birde vuran kişinin elide çok önemli ilk dozunda oğlumun bacağı çok şişmişti yanıyordu o bölge şimdikinde vurulurken ağladı sadece hafif ateş oldu calpol verdim şişme olmadı bu sefer
Oykulina Arhim bizim ilk doz oyle olmustu ertesi gun gecmisti cok sukur ikinci dozda boyle bisey yasamadik
Arhim Baby_Mila 😁😁😁 benım kız zTen istahsız ama yok ıstahla alakalı dııl. Dun sabah vurdurduk aksam 5teb uyuyana kadar TV actm yok anam saatlerce agladı. Kurban olurum belliki canı acıyor bacagına her deydıgınde aglıyor ayaga kalkmak istiyor ama kalkmıyor. Valla 2. Dozun bu kadar zor olacağını bilmedin. Aslında yas buyudukce daha zor oluyor. 11aylk kızım herseyı farkında 😔aksam calpol vermeden yatırma agrıdan uyuyamaz
Baby_Mila Arhim farkında olmaz mı annesi kuzucuk canı acıyordur ağrı yaparmış çünkü calpol ver 6 saatte bir inşallah hemen atlatırlar ya dur bakalım biz napıcaz ilkinde huysuzluk ve iştahsızlık yapmıştı bizde benim kızımda 14 aylık sen düşün 😱
Arhim Baby_Mila Allah yardımcın olsun canım senınkı daha bir bilir ama benım gıbı aksamı bekleme oglesen calpol ver Allahın iznıyle hissetmez
Baby_Mila Arhim amin canım aynen doktor hemen verdiriyor aşı vurulur vurulmaz çok geçmiş olsun sizede
Bahri2020Beren2021 Biz ilk dozunu 3. Ayda 2. Dozunu 5. Ayda yaptirdik. İlkinde çok ateşlendi acillik olduk. 3 gün caIpol kullandik biraktigim an yine ateslendi 4 gün sürdü etkisi ama ikincisi cok rahat geçti 4 saat arayla 3 kere şurup verdim o günü öyle atlattik sonra da gecti gitti cok şükür. Daha kaç dozu var bu aşının acaba bilginiz var mı
-ogretmenanne Biz de daha ilk dozunu yaptırdık ama felaketti🙈 aşı yeri şişti, bayağı acıdı herhalde yani emeklerken zorlandı oğlum, ateşi 2-3 gün sürdü. İnşallah 2.dozda böyle olmaz🤲🏼
Arhim -ogretmenanne bız ilkini 7 8 aylıkken yaptırdık canım ozaman emekleme yoktu daha kolaydı. Bugun kızım biraz daha ıyı ama dn cok cok agladı suan 11 aylık
Irem22 Arhim merhaba geçmiş olsun kuzucuğun inş hemen geçer ağrıları. Bizde 2. Dozunu vurdurucaz ilkini hastanede vurdurmuştum. 2. Cisini eczaneden alıp sağlık ocağında vurduracağım aynı aşıyımı tekrar alıcam yani ismi yada dozu değişiyor mu ?
Arhim Irem22 canım biz ozel hastaneye gidiyoruz drumuz orda. Onlar belirliyor bız hıc karısmıyoruz vallahi bilmiyorum
sedalala Arhim merhaba bugün akşama geçmiş olur diye tahmin ediyorum, bizim kızda tam bir gün sürmüştü mızmızlıkama tabii her çocuk farklı
Arhim maviboncukruyasi canım 7 yada 8aylıktı toplamda 3 asi yapıldı. 3.ayda baslayanda var 9.ayda baslayanda var
-ogretmenanne Arhim evet emeklemediği için daha kolay atlatmışsınızdır, İnşallah bu son ağladığı gün olur canım 🤲🏼♥️