UzunHatun 6.aya kadar toparlayamamıştık gece çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyordu bende uyku haliyle çok korkuyordum yani canı acıyor gibi nasıl bir ağlama sonrada diş muhabbeti başladı zaten 😂 4.ay en belirgin ve uzun süren atak dönemi ama inan bu aylardan sonra bebeğin daha farklı oluyor 💕