UzunHatun Saat sabahın 3 bucugu yaklaşık 3 saattir ayağımda sallıyorum altı temiz karnı tok uyku gram yok normalde bu saatte 40 tane rüya gören bebek ninni söylüyorum sallayarak oda agu bugu yapıp uyumuyor 🤦🤦🤦
Karpuzreceli UzunHatun yalnız değilsin benımde kucagımda emıyor şimdi uyumuyor saat en son 22.00 de uyandı hala dırenıyor gozler cakmak cakmak 4 ay 12 gunluguz ne yapacagım bılmıyorum kac gecedır boyleyız
Dkk UzunHatun gel anacım gel ordan çık 20 gün nefes alda 5. Aya gel 💃🏼💃🏼 GELde pişman ol bu dediğine 4. Ay atağı candır 5 i görünce anlarsın 👹
Ardenali UzunHatun ben hic atak takvimi şu bu takip edip şartlanmiyorum cok şükür bebecikte arasira farkli davransada öyle abartmiyor birazda plasebo etkisi gibi birsey bence..
Karpuzreceli UzunHatun benım zaten uyumuyordu her saat bası kalkıyordu şimdi tam temızledı hıc uyumuyor ama nasıl dayanıyor anlamıs degılım bu kadar uykusuzluga
Filizz66 Dkk gerçekten mi? Herkes 4. Atak zor diğerleri o kadar zor değil diye yazıyorlardı bende bi umut bekliyordum bitmesini şimdi bide 5. Mi çıktı😱
mervealco Dkk aynen öyle gittikçe daha kötü olmaya başladı. Şimdide saat başı ağlayarak uyanıyor memeden başka yerde sakinleşmiyor. Atak takvimine bakıyorum şuan atak haftasına 7 gün var gözüküyor atakta da değiliz bide. 🙄
Nehirimmmm Bende meme reddi yaşıyorum kucağıma meme hizasında yatırsam bile yay gibi geriliyor çok üzülüyorum kendimi anne gibi hissedemiyorum ☹️☹️☹️☹️
EdaAsel Ayy kıyamam ya bende sen gibiydim ta ki 6. Aya gelene kadar. 😂😂 Bunlar neymis ki diyeceğin günler gelecek 😂😂