Siz kafaniza takmayın sağlık ocağı hemsireleri herşeye bir kulp bulurlar benim kızımda sadece anne sütüyle 1 ayda 2 kilo almıştı bu sefer de bu çocuğun kalbi delik şekeri var birsuru şey söylediler öyle korktum ki doktora gittik hemen hiçbirşeyi yok dedi.saglik ocagi hemşireleri herşeyi abartıyor