Gunesdogdu Leylaai daha ne olsun 😂😂😂 ah annelik ah şu sağlık ocagindakiler ah neler çektik. Ben de kızım gormuyo falan sandım onların yüzünde ama Allah başımızdan eksik etmesin ayaklarına taş degmesin tabi… Kilo olayını kafanıza takmayın,aç bebek huzursuz olur ağlar. Her zaman emzir sık sık emzir süt yapan şeyler ye kafan ohhh rahat olsun bol bol vakit geçir bebeğinle. İstediğinde mama da ver ama süt gelmese de emzir o getirir sütü hem de baginiz kuvvetlenir. Kilo düşüneceğin en son şey, davranış ve durum takip et 💛
Leylaai Gunesdogdu davranış ve durum nasıl takip ediyim bide arkadaşım hemşire öyle diyince tedirgin oldum alt sınır değil mi
Kelebegimmmm Leylaai mama verdikçe sizn süt azalır.bebeğin çekmesi lazm süt artması içn. Biberındn meme reddi olur. Emdikten sonra sağın mama vermeyin. Çıkan sütü fingerfeeding ile verin. Sütünz artar kısa sürede tamamen meme gidin sonra
Leylaai Kelebegimmmm ama sütüm az 2 saatte bir emzirmeden makine ile sağım yapıyorum bir ölçek bazen bir buçuk ölçek ve iki göğsümün toplamı ve bebeğim şuan bir ayı geçti yetmiyor bende mama veriyorum mecbur yoksa huysuzlaşoyır . Bide biberon A alıştı galiba biraz tembelleşti az emiyor
Ada2020 Leylaai bana doktor aylık 500 ile 1000 gram arası normal demişti kilo alımı ilk etapta . Sadece anne sütü dimi ? Anne sütü ise çok normal yani takma bu kadar çocuk 500 gram almış daha ne alsın ya
Emir123ali Leylaai sate takılmyın 2 satde verim 3 satde verim ağladıkça emzirin inşallahhh faydasını görürsün
A_y_can34 İki saatte bir emzirmeniz lazım halsiz düşmez o doyar doyunca mayisir uyur iki saatte bir kesinlikle besleyin meme ya da mama o yüzden almamış kilo
Ebrareylulll Leylaai sütünden cok mamaya ağırlık ver 3 saate bir 60 CC 90 cc mama ver mama ne kullanıyorsun oda önemli
Leylaai betul3535 sık sık emmiyor çok tembel memeyi tutunca bekliyor çok az çekiyor sonra geri duruyor
betul3535 Leylaai acıktığında mamadan önce memeyi verseniz belki o açlıkla iyice emer. Bol bol sağım yapın beyne süt lazım diye uyarı gitmeli eğer emmezse süt ihtiyacı olmadığı için çoğalmaz diye düşünüyorum.
Hunilianne Leylaai memeden süt emmek zordur efor harcaması gerekir bebekler yorulur. Düzenli bir akış yoktur. Ama biberon kolaydır çekmesi kolaydır ve hep aynı miktarda mama gelir. O yüzden biberona kolayca alışır bebekler. Senin yerinde olsam tek yapacağım şey bebegi sürekli göğüste tutmak sürekli emzirmek sütun de az değildir ama sen evham yapıyorsun pompa gerçek miktarı göstermez
A_y_can34 Leylaai altını açıp iyice uyandırın ağlatin gerekirse ıslak mendil sürün poposuna her yolu deneyin emsin yani iki saatte bir yoksa kilo alamaz
Gunesdogdu Leylaai mesela baygın gibi uyuyor enerjisiz kalıyorsa açtır avuclarini kapatıp sıkıyorsa açtır… Ya da en basiti yeni besledigin zaman davranışı tok davranisidir buna göre kıyasla… Hepsini zamanla net anlayacaksın sadece iyi bı gözlemci ol yeter… Alt üst sınır nedir ki şimdi bazı bebek mivyondur anası babası öyledir bazısı değildir çok rakamlara takılmayın mutlu mu huzurlu mu ona bakın daha çok
Leylaai minikailemmm bazen sütte doğmazsa ağladığında veriyordum hemşire 2 saatte ver dedi kilosu sınırda almış diyince bence bir kaç gündür emzirme sonrası 2 ölçek vermeye başladım
Kelebegimmmm Leylaai önce emsin sonra sağın öyle güzel artar. Sadece sağmayın. Biberona alıştrmayn. Sütü artırp mamayı bırakın
minikailemmm Leylaai evet 60 cc 2 3 saatte Bi verebilirsin cnm su 3 4 ayda kilo alsın toplasın kendini sonra almıyolar o kdar hareket baslayınca
Hunilianne Leylaai cok sık beslemelisin. Saate bakmadan hep memede kalmak istiyorsa kalsın biraz mamayla da destek ver. Bırak işi gücü teninde tut. Göğsünde tut
Funymumy Leylaai bence hic mamaya alistirma canm biberona alisirsa memeni birakabilir benm oyle olmustu onun midesi minnacik sutun yeter emin ol emdiice de cogalacak bol su ic bol kuruyemis ye kaliteli sutun olsun
OncedenGurme Leylaai süt kalitenizi arttırmaya çalışın. Dereotu, tahin, fındık, ceviz, bol meyve, bol su tüketin. Sütünüz hem artar hem de bebeğinize yarar