Benim de yedi aylık bir kızım var gece 12 sen 3 kadar ara ara sürekli sallıyorum ilaç kullanıyorum o neden ile dört saat emzirmek yasak oda emnek istiyor o yüzdende uyumuyor emene kadar dört saat bitiyor emiyor uyuyor sonran abisi var 3 yaşında o uyanıyorbenden başkasında uyumaz bazen belirte bazen ayakta sallıyorum sabah beş altı ancak uyuyor rabbim hepimize sabırlar versin çocuklarımıza da uyku amin 🙏