didokaya 😂 istersen dönme üstüne atlıyor birde . İttihat ediyoruz resmen kendilerine. Yalan yok aynı durumdayı. Sırt diye bir şey var Arkanda ama ben sadece ağrı , acı ve kemik sesi hissediyorum. Kütürdetmekte fayda etmiyor artık. Memeyi kesmek en iyisi 😂😂😂 ama her anlamda 😂😂😂 Kes ver kurtul 😂😂😂