CAnım ben üç dört sene çektim Onu 4 bir tırnaktan 4 bir tırnaktan toplam 8 kez operasyon geçirdim komple çekildiği de oldu kenarı temizlenip dikildiği de oldu sonra kendiliğinden tekrarlamadı artık tırnağımı fazla kesmiyorum uzun suredir hiçbir sorun yok