Eymenkuzey bende doğum sonrası aylarca bu sorunu çekmiş biri olarak kendi tedavimi kendim yaptım. Özel bir hastanede podiatri bölümüne dahi gitmiştim ve aptal kadın daha beter yapmıştı.. tırnağı kesiyordum iyi oluyordu, uzamaya başlayınca ise ölüyordum 😩şöyle ki pamuğa baticon döküp parmağımın batık kısmına sarıyor bir kaç saat beklettim. Biraz havalandırdıktan sonra bölerek haşladığım soğanla yine aynı işlemi yaptım. İltihaba gerçekten çok iyi geliyor. Sonrasında pamuğu silindir şekline getirip tırnak ile et arasına derine doğru sıkıştırdım. İşlemlerden sonra tırnak yumuşadıpı için kolay giriyor. bu şekilde tırnağı ete batmaktan kurtardım, içeri doğru dönen yer temizlendi.