Nisasaff aynen canım dediğim gibi yaparsan geçer hemen ah ah ben ne çektim o illetten Bi doktora gidiyorum bana antibiyotik yazıyor niye yazdınız diyorum hamileyim Bi sürü antibiyotik kullandım diyorum idrarda kan çıkmış diyor ya benim idrar yaparken yanmam olmuyor ki özel bölgem yanıyor diyorum tamam işte idrarda kan olduğu için diyor en son birine sinirlendim hocam çok antibiyotik kullandım bari bu sefer fitil yazın bebeğime yazık dedim öyle fitil yazdı o da işe yaramadı zaten sonra bastım parayı özele gittim 25.haftama kadar çektim ama adama sadece kullandığım ilaçları tahlillerimi gösterdim şikayetlerimi anlattım sen mantar olmuşsun bunlar salak mı dedi mantarın üstüne Bi de antibiyotik yazmışlar seni mahvetmişler dedi sonra da sana söylediğim yöntemleri anlattı uyguladım ve kurtuldum şimdi arada olur mesela kaşıntı falan hemen sirkeli su ondan sonra ütülü çamaşır az da travazol sürüyorum geçiyor hemen başlamadan bitiyor