Asafmomm ben yaşadım ne yazıkki, düşük kaynaklı oldu ilki, sonra iki kere tekrarladı. Ne zaman rüzgar yesem ateşleniyordum ve ağrı yumurtalıklarıma vuruyordu resmen hissediyordum, ertesi güne de mantar oluyordu. İlaçla geçer canım, o bölgeyi bol su ile yıkayıp kuru tutman lazım, iç çamaşırların pamuklu olsun ve kullanmadan önce mutlaka ütüle, sık sık değiştir, bol su iç