Sevilayy_1 FatmaKrbkl Türkiyede satışa girdi stok bitti herkesin cebin 24 bin hazırmış 50 bin bulurlar😂😂😂
Sevilayy_1 poncikci Şükür almak istesek taksitle alırız ama 12 bin lira beyaz eşya yenilenir çok geliyo bana benimde gözüm var amanne bileyim 😂😅
poncikci Sevilayy_1 ay yokk telefona 12 bin veripte bide onun taksidini ödeyemem varsa para peşin 😂 fiyatıda düşmüyor namıssızın😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sevilayy_1 Genelde ucuzdan telefoncular toptan almış, yılbaşından sonra zamla satacaklarmış diye duydum.
Tuba Kahramanne bende sipariş ettim bekliyorum daha. şarj aleti yokmuş sanırım içinde, eşim amazon üzeri aldı onu☺️
CaglaCeylin Bende aldim almanyadan 879€ Türkiye mazot, beyaz esya, et, elektronik gibi seylerde cok pahali.
Sevilayy_1 CaglaCeylin Yinede 24 bin yada 12 binlik limit bi telefona harçamak hiç mantıklı değil ve şuan dolar yüksek vede yabancı markalarda vergi alıyor istediğim telefonu yurt dışından gidim alsam daha mantıklı hiç değilse gezmiş olurum hemde telefonum olur aynı paraya😅tabi bunlar hayal 😂
Yarim0307 Eminos kulaklık sarj aleti hadi bi yerde neyse dersinde bataryasınıda kendin alıyorsun eee direk içindeki sisteminide alan toplasın😂😂😂😂
Tuba Kahramanne 530€ nakit ödedim sonra 30€ ayda ödeyeceğim 2 sene faturalı aldım 10GB internet ve sınırsız konuşma. sen ne kadar ödedin?