Zhnce Eyocan15 ne güzel işte sıkıntı yok canım kasma kendini Benim oglumda gazlı bi bebek degildi ama korkuyordum yine de 4.ayda mercimek corbasiyla başlamıştım sonradan yedim içtim rahatlıkla Hicbirsey olmaz merak etme 🙂
Eyocan15 elizabeth sorma o kayınvalider yok mu zaten 🤦🏻♀️ Eşimde anacıl ikisinden de ayrı ayrı oopf off
elizabeth Eyocan15 olabildiğince duymamaya çalış eğer onları dinlediğini anlarlarsa daha çok konuşurlar
Tugcekayar Eyocan15 ilk 2 ay çok çektim gaz sancısından içmiyordum 1 yudum alsam direk gaz olarak dönüyordu bana . Şimdi 5 ay bitti çok şükür içebiliyorum:)
Mircet Eyocan15 valla ben baya baya Içtim ağustostu çok sıcaktı bi sıkıntı olmadı bebeğim zaten gazlı bir bebek değil
Gizemabc Eyocan15 Ama sorarken olmaz diye düşünür gibi yazmışsınız😅 Her gün içmezseniz sorun olmaz kasmayın