Şunu ekleyeyim her çocuk gelişimi farklıdır. Ve eğer ki tek doktor söylediyse ve içinize sinmedi yse ikinci bir doktorla görüşmekte fayda var. Bebekler için çok güzel bir doktor var gelişimlerini anlatan ay ay. Youtubeye yaşamın 3. 4. 5. Diye ayrı ayrı videolar çekmiş. Yaşamın 5.Ayı yaz daha sonra diğer videolarını da izle. Bebeğe şu an 10 kere adını söyle belkide 10.cuda sana dönüp bakacak. Dediğim gibi içinize sinmeyen şeyler varsa 2. Bir doktora görünün. Biraz akışa bırakmakta fayda var eğer herhangi bir sorun yoksa. Çünkü etrafı keşfetmeye başaladılarında da diğer her şeyi izlemek takip etmek istiyorlar.