Arhim biz memnun kaldık kıvamı falanda çok güzel gaz problemi için de damlada kullanmak gerekiyo özellikle 3 ay. 5 mama markası değiştirdik bide kızım kolikti 🥺onun için kolik maması kullandım. Ama tavsiye ediyorum tadı da en güzel mama bebelac gold. Eşim zamanında mama satıyodu ordan da hakimim konuya☺️