Arhim
Önemli olan sağlıklı olması kilo pek önemli değil.
Humana kullandım memnundum.Pahalı geldi bize, aptamile geçtik aşırı gaz yaptı. Bebelac normal olanını kullandım memnun kaldım 1 haftadır bebelac gold kullanıyorum ama bebeğim beğenmedi nedense heri çıkartıyor gaz vs yapmıyor ama bebeğim beğenmedi elimdeki bebelac gold bitince bebelac normal olana geçeceğim.
Bebeğiniz kaç aylık?