Benim bebeğim de 5 ay 13 günlük bikaç gün sonra tadımlara başalamayı düşünüyorum. Salyası çok fazla akıyor sırt üstüyken dönebiliyor, mama sandalyesinde kısa kısa oturtmaya başladık bi 10 gün kadar mama sandalyesini çok sevdi orda kendi kendine oynuyor çeşitli sesler çıkararar. Otururken ayağa kalkmaya, ayaktayken de yürümeye çalışıyor, destekli olarak hepsini ben ve eşim yaptırıyoruz