Rkyyksl Neler yapıyorsunuz ek gıdaya başladınız mı ? Neler verdiniz ? Biz farklı sesler çıkarmaya başladık mama sandalyesinde artık daha uzun oturuyoruz ama henüz dönme yok 🤷♀️
Mom14 Rkyyksl ben başladım dünden beri veriyorum 5 ay 16 günlüğüz sadece mama ile besleniyorduk bugün biraz önce sütlü pirinç unu denedik ❤️
Smryna Rkyyksl bende başladım 25 gündür yiyor düzenli olarak,hatta ben artik ufak ufak kahvaltı vermeye de başladım.
Dkk Rkyyksl merhaba biz henüz ek gıdaya başlamadık doktorumuz 6 ayda başlarız dedi. Oturmayı sormayı unutmuşum destekli çok kısa kısa oturtuyorum arada ama korkuyorum yanlış mı yapıyorum diye.
Naz0106 Rkyyksl Merhaba. Ek gıdaya başlamadık daha 6 aylık olunca başlayacağız. Destekli bir şekilde oturuyorum 10 dk kadar oturuyor
Muhammedd23 Mom14 canım sütlü pirinç unu iyi değil. Elinden geldiği kadar bunu hiç verme. gastroloji uzmanları ilk başta yoğurt verin der. Her şey bir de 3 gün kuralına uyarak vermeye çalışsam daha iyi olur 🤗
Ebrareylulll Mom14 sütünün bir zararu yokmu bende pirinç unu yapmak istiyorum ama süt zarar verir diye veremiyorum
Mom14 Bugraaa2020 ben gero baby nin sütlü pirinç unu verdim 4+ olanı ama değiştircem başka alcam göz kararı yaptım ben 2,5 ölçek koydum ne çok sulu ne cok katı yaptım ılık su ile
annesinin_kizi Bugraaa2020 canım nasıl yaptın bende 5 ay 3 günlük eşime aldırayım bugün Hangi marka aldın Yada bebeklere özel olanı varmı Yoksa her hangi biri olur mu Ölçeklerini nasıl yaptın Çok soru sordum kusura bakma 🌸
Cutes Mom14 ılık su ile yapma canım kaynat. Mama da pirinç unu da o şekilde yapılmalı. İçerisinde nadir de olsa bakteriler olabiliyor ve ılık suda yok olmuyor
Bugraaa2020 Mom14 tam canm çok sagol peki pek bı bilgim yok bebekler icin pirinç unu. Nerde satıliyor ve hangi markayı onerirsin☺️
Esra-01 Dkk bnde daha başlamadım bu ay 6ay kontrolümüz var ozaman ne önerirse ona göre ek gıdaya başlıcam artık
Cutes Cutes ayrıca mamada pirinç unu var demedim, fabrikalarda bekletilirken vs bakteriler üreyebiliyor
Mom14 Bugraaa2020 bütün marketlerde var bildiğim kadarıyla şok ta falan ben aptamil denemeyi düşünüyorum birde hipp te olabilir
Cutes Ben de başlayacağım 5 ay 16 gün, tadım olarak. Yoğurt yaptım, tadıma yoğurt ile başlıcam. 3 gün kuralı. Sonra buharda havuç, patates, kabak ile devam etmeyi düşünüyorum
Karauzumum Dkk bizim var oturuyo azcık azcık ileri geri gidip oynuyo içinde 1 aydır başladık ek gıdaya dr kontrolünde tabi elleriyle daha iyi kavrıyor yere az koyuyorum o yüzden dönme yok henüz ama bıraktığımda yer değiştiriyor ve hergüm daha çok aşık oluyorum bu kıza 😍😍