Eelif24 Gel sarılalım😅🥰 Hadi bebek yapalım artık dedim; ama ne istediğimi bilmiyormuşum. Hep söylerler annelik zoe, sabır ister, emek ister. Ben de çok derin bir depresyon yaşadım. Kızım şun 10.5 aylık. Öyle cocugunu içine sokacak kadar seven annelerden değilim. Hepimiz de öyle olmak zorunda değiliz hem. Tabi ki doğurduk ve büyütüyoruz. Kriz de geçirsek sinirlenip ağlasak bazen isyan etsek de anne olduk artık. Bakacağız, büyüteceğiz. Ve ben şöyle düşünüyorum; 27 yaşındayım; kısmen durmuş, keyif kısmı biraz gerilemiş, stresle dolmuş hayatıma 30 yasında “insani özellikler kazanmış” kızımla daha keyif alarak devam ederim😅😅🤷🏻♀️ Sabredeceğiz şekerim