Eelif24 bu kadar şiddetli değil ama neden bu yola girdim ben diye kendimi heder ettiğim vakitler çok oldu.. Lohusalıktan kaynaklı diye düşünüyorum, bazen sadece bitmez bu depresyon. Yemin ederim 5 dakika önce daha süt vermeyi kesip ilaç mı kullansam diye düşünüyordum (sağarak sütümü veriyorum). Bence hislerin çok normal, benim de en büyük destekçim eşim, o olmasa napardım bilmiyorum. Dua edelim, Rabbim bu günleri tez vakitte atlatmamızı sağlasın inşallah. Ben artık hayattan tat almak istiyorum