Islak mendili yıkayıp kullanmanız işe yaramaz. Pamuk ve suyla temizleyin her zaman. Ilık suyla da yıkayın. Eve kurumadan kapatmayın altını. Her bezden sonra bir süre açık bırakın. 7 ay boyunca ıslak mendil kullandım hiç pişik olmamıştı. 7 ay sonra ıslak mendil pişik yapmaya başladı. Pamuk ve suyla temizlemeye başlayınca geçti çok şükür.