Kızlar bana nolur yardım edin 37 günlük bebeğim var ilk 10 günden sonra pişik oldu tabi pişik dediğime bakmayın peci durumda benim bile canım acıyor görünce ne kullandıysam geçmedi pişiğin ilerleme derecesi bir yetişkinde oluşan pişik gibi 😔 hametan zeytinyağı hamazinç çeşitli pişik kremi bez değiştirdim ıslak mendili yılayarak kullandım ama ne yaptıysam geçmiyor bacak arasına dışına kadar piişikk nolur yardım edin bizim burda hastalık çok hasteneye gidemiyorum korona yüzünden ama içim gidiyor kızım daha çok küçük kaş yaparken göz çıkarmıyım diye doktora gidemiyorum nolur tecrübeli anneler yardımcı olun😔