Zynphafsa bizim 6 ay aşısı sağlık ocağında olmuştu ama 1 yaş aşısında yumurta akı olduğu için hastaneye başvurdum alerji doktorumuz bir kağıt yazdı onunla yaptırdık aşımızı. Alerji doktorunuza sorun isterseniz aşı konusunu. Geçmiş olsun 🌼 umarm çabucak iyileşirler ☺️