Selam kızlar bugun 1 yaş aşımızı olduk canım gitti 3 tane birden koluna 😒umarım huysuzluk ates yapmaz.. Dün de doğum günü idi bebeğimin☺️Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın birbirimizden ayırmasın inşallah sağlıcakla büyütsün tüm anneler kimseyi evladı ila sınamasın da Annesiz de bırakmasın 🤲çok çok etkiledi beni bu en son haberler, yutkunamıyorum 😔Ayda ve elif bebek 💞Rabbim sen ne büyüksün hikmetine sual olmaz🤲