AsilAlsancak bebeğim 3 aylıkken başladım ve 1 yaşa kadar kullanmaya devam ettim. Bebeği gereksiz şişirmiyor, iyi besliyor. Kızım ince ve uzun bebek oldu çok memnunum. Belki mama değişikliğinden dolayı ilk 1-2 hafta kabız vs gibi sorunlar yaşanabilir. Böyle bir durumda gece son mamasının içine zeytinyağı koyarak verirsen sabaha rahatlamış oluyo. Yorumlarda biri kolay bulunamadığını yazmış… joker ve ebebek de var bunun dışında eczaneler de getirtiyor. Ama en ucuzunu internetten araştırma yaparak küçük sitelerde bulabilirsiniz. Ben bir koli şeklinde satın alıyordum içinde en kötü ihtimalle bir kutusu bedavaya geliyordu.