AsilAlsancak Arkadaşlar golden goat mama kullanan varmi Aptamil kullanıyorduk kilo almadığı icin bu mamayi aldik kilo aldırır mı nasil bir mama kullananlar cevaplasin lutfen
Bernasel AsilAlsancak canım ben baby goat kullanıyorum ama güzel mama ama golden goat nasıldır bilemem
yamacalimoms AsilAlsancak Aptamil niye kilo aldırmadı? Ben ama optipro kullanıyorum gayet iyi memnunuz
Tugbaa58 AsilAlsancak iyiydi bize yaramıştı geçen gün yine e bebeğe gittim almak için yoktu uzun zamandır gelmiyormuş her eczanede de bulunmuyor
Bernasel AsilAlsancak üretim yeri bizim burası bu mamanin burda buluyoruz o yüzden ama her yerde bulunurmu bilemem tabi
yamacalimoms AsilAlsancak golden goat niye önerdi doktorunuz bende mamaya yeni başladım ne özelliği var o mamanin
Tugbaa58 AsilAlsancak inşallah canım ben daha öncesinde Aptamil kullanmıştım aşırı gaz yapmıştı ama golden a geçince azalmıştı keçi sütlü olduğu için sindirim kolaymış öyle demişti hemşire
Balsevgi AsilAlsancak bağırsakları çok çalıştırıyor bu yüzden uyuyamıyordu bebeğim ve doymuyordu bu mamayla bu yüzden hipp combiotic e geçtik
uykutulumu35 AsilAlsancak hamileyken doktoruma danışıp sütüm gelmezse diye önerisini aldığımda golden goatı önermişti aldım ama şükür emziriyorum mamaya pek gerek kalmadı. Sadece bir iki saat anneme bırakmak zorunda kaldığımda annem hazırlayıp vermişti her hangi bir sıkıntısını yaşamadık keçi sütünden yapılıyormuş öyle yazıyor kutusunda
Saglikci Biz bir dönem mama kullandık kızım 5 gün kakasını yapmamıştı ve çok fazlaydı golden goat sayesinde. Hipp kullanınca düzelmişti. Bazı bebeklere kabızlık yapıyormuş sanırım.