Busranisa Cuma günü hem 3. ay özel aşılarını yaptırmak hemde göz muayenesi için hastaneye gittik.Aile hekimliğindeki hemşiremiz sürekli göz muayenesini de yaptırın dediği için biz çok detaylı bakılacağını düşündüğümüz için profesörden randevu aldık .Çocugumun gözüne birsürü damla damlattılar 🥺 ağladı falan. Sonra doktor büyüteçle 3 saniye baktı bitti.Biz tabi bir hayal kırıklığı ile döndük.Çok şükür herşey yolundaydı ama hayal ettiğimiz gibi bir muayene olmadı. Daha sonra 1 yaşında getirin dedi. (Eşimde göz tembelliği olduğu için bizim için önemli bir randevuydu, ona da 1 yaştan sonra bakıyorlarmış)