Busranisa hayır hayır ihmale gelmez baktırın içiniz rahat etsın çok bekletmıyorlar cıhazla kontrol edıp dürbün gibi ,sonrada mercekle bakıyorlar bukadar toplasan bes dk onlemını al ve mutlaka gıt dedıgım gıbı göz kulak çok önemli kaliteli bir hayat yasaması için illakı dıger saglık durumlarıda onemlı öncelıgınız olsun.sarılık gecırmesı nedenıyle baktıralım ıcımız rahat etsın dedıler doktor bızde yaptırdık hemen vallahi pandemı falan dınlemedım tedbırımı aldım goturdum, arastırma veya devlet hastanelerı ucretsız yapıyor. Zaten ilk gıttıgınızde sorarlar problemınız nedır nıye getırdınız soyleyın deyın sarılık gecırdı bebegım ondan dolayı gözlerıne baktırmak ıstıyorum deyın.tabıkı sız bılırsınız anne oldugumdan soylemek uyarmak istedım doktorların bana verdıgı bılgıyı paylaştım takdır sızın zararlı bir öneri değildir